En helt vanlig måndag?

Vaknade vid halv sju, skulle gå vid tjugo i så ingen frukost. Då jag i går kväll inte orkade laga någon vettig mat blev det mina rester av färdigköpt friterad kyckling i honungssås. Egentligen var det inga rester eftersom det är frysta från allra första början med men eftersom det var soppas lite så känns de rätt att kalla dem rester. Men a aj, som sagt blev det lite mat i dag och då är man ju lite hungrig på morgonen vilket gjorde att jag var tvungen att packa ner frysta små pizzor jag köpte i fredas.

Arbetsdagen började med att kolla mina mail för att sedan lämna tillbaka en Volvo bil som provbanan hade hyrt från en firma. Enkel väg tog nästan 2 timmar så innan jag han komma tillbaka hade jag missat nio fikat, då jag skulle äta mina små pizzor men istället blev det lunch. Dock stannade jag på vägen till Firman på ett mack och köpte lite godis för att minska hungern.

På vägen hem stannade jag förbi på Costco, en stor affär med hyfsat bra priser på stora förpackningar.  Detta betyder att jag planerat både denna veckans och nästa veckas mat. Kanske låter som jag varit duktig och köpt in massa roliga grejer som jag skall laga men så är inte fallet. Två förpackningar med lasagne där varje förpackning innehåller 6 portioner.  





Har gått runt lite i affärer och har kommit på att ett PS3 inte skulle sitta fel. Jag vet att man inte kan köpa spelen från Sverige men det är väll samma spel som säljs i Sverige som säljs i USA? För om jag köper ett PS3 här då kan jag väll fortfarande spela mot Svenskar som har samma spel fast "Svenskt"?


Kommentarer
Postat av: Rosenberger

Man kan spela ps3-spel från hela världen på ett ps3 xD det är religionsfritt lol xD

2009-04-28 @ 07:46:31
Postat av: Andreas

Jo det ska nog fungera i Sverige också, däremot kommer det förmodligen ingen svensk manual med. :P



Ha det gött!

2009-04-30 @ 14:59:51
Postat av: adasd

du kan dock inte svenska bluray filmer på den... Endast amerikanska, men spelen är som sagt regionsfria.

2009-05-20 @ 09:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0