LA

Hej!
Eftersom jag kommer vara ledig på fredag pågrund av påsk hade jag tänkt dra till Las Angeles. Tror resan kommer ta runt 11 timmar vilket betyder att jag kommer åka från Phoenix direkt efter jobber i morgon vid halv 5 tiden. Kommer fömodligen få stanna någon stans att sova men det löser sig säkert. 
Eftersom jag kom på för cirka tre timmarsedan att jag skulle åka till LA i morgon hinner jag inte riktigt kolla runt vad man bör se eller göra där. Fråga därför er läsare om ni har några idéer. Finns inga dålig utan bara mindre bra förslag och ju fler desto bättre.

Jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag men när jag kommer hem från LA lovar jag att nästintill skriva en uppsats om allting jag gjort. Så ju mer förslag jag får, ju mer hinner jag göra och desto mer kan jag skriva.

Ha en underbar dag och slå era kloka huvuden ihopp.


Kommentarer
Postat av: Super Vesslan

Strippklubb fo sho.

2009-04-09 @ 19:05:02
Postat av: TH

Jo se du Las Angeles har jag aldrig varit i men har varit i Los Angeles som förmodligen är nått liknande. Där fanns det massa skoj att hitta på. Jag besökte bland annat världens bästa korvmoj (jag tyckte den va kass) men alla andra tycks älska den. Jag var bara där på övernattning (bodde på ett motell i närheten av Hollywood och det höll ingen högre standard). Men något jag kan garantera dig är att det absolut inte tar 11 timmar om du inte planerar att gå dit. Vi åkte direkt efter jobbet och hann med både Pinks (korvmojen) och en sväng i Hollywood samma dag.



När du ändå gör den svängen tycker jag starkt att du skall försöka ta dig till San Diego. Goare stad för man *** leta efter asså!. Ett tips från mig skulle vara att du tar LA och när du tröttnat på glassiga hus i Hollywood och äckliga bönfyllda korvar så kan du ju alltid ta kustvägen ner till San Diego. Det gjorde jag och det var helt sjukt fint där. Det är ut med den kusten dom spelar in bl.a. Baywatch! :D



Du kommer säkert på nått, jag menar du är i USA - möjligheternas land!



/TH

2009-04-10 @ 01:18:41
Postat av: statbjerke

Ahh.. läste de nu när jag kom hem så tog dock inte vägen via San Diego. men men.. det kan ta 11 timmar om man har otur och hamnar i en olycka och inte kan göra en U-sväng mitt på motorvägen :P Så de tog bara 8 timmar :D (mer info kommer)

2009-04-14 @ 06:29:30
Postat av: Anonym

UPPDATERA :)

2009-04-17 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0