Blåsig dag

Vaknade ännu en morgon cirka tio minuter innan klockan skulle pipa. Mycket märkligt, men skall inte klaga så fort jag inte försover mig. På väg till jobbet åkte Patrik ifrån mig vilket gjorde att jag självklart lyckades köra vilse. Trodde jag hade missat avfarten och vände i en avfartskörnings ruta men sedan när jag kört tillbaka märkte jag att jag var helt borta. Körde sedan tillbaka och lyckades efter cirka 10 minuter hitta rätt avfart och lyckades därför ändå komma i tid.



Idag blev det en del meckande med Volvos nya S40, DRIVe. Då den är på väg att släppas eller har precis släppts kan jag inte riktigt berätta vad vi gjorde mer än att vi fixade det som skulle göras. Just denna bil är även mycket speciell men som sagt har jag skrivit på förbannade sekretess papper och djupare kan jag inte gå in. Mitt i allt arbetande hade vi även lunch och idag serverades/köptes tacos. Inte en helt vanlig svensk tacos utan en Amerikansk som istället för köttfärs hade bönor, ris och någon sorts "inlagd" bejkon. Mycket speciell men dock förvånansvärt god.

När klockan närmade sig halv fem var det dags att åka hemåt för att sedan dra en sväng till kläd affärerna. Köpte dock inget men hade ett mycket trevligt ändå tillsammans med Patriks familj. När shoppig rundan var över var det daggs att dra sig hemåt för att inviga gymmet. De hade ungefär tre olika träningsmaskiner, ett antal hantlar och sedan sex olika sorters uppvärmnings maskiner så som löpband, cykelar m.m. Ett ganska litet men mysigt grym att vara i då det just för tillfället blåste omkring sju m/s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0