Smile

Tänkte igår gå ner vid sju tiden och inviga polen. Problemet som uppstod var självklart att soffan var för mjuk och istället för att gå iväg stannade jag kvar. Vaknade sedan 1:30 i natt och pallade iväg mig till sängen.


Arbetsdagen invigdes med att vi skulle fylla glykol i en arbetsbil. För att göra detta utan att behöva starta bilen skulle vi använda en vakuum pump för att sedan få glykolen att sugas in "automatiskt". Vi glömde dock en del och istället för att suga ut luft blev det 6 bars tryck rakt in i kylarsystemet. En slang lossade och helt plötsligt hade jag duschat för hela veckan.


Arbetsdagen slutade halv fem och redan klockan sex hade vi fotbolls match. Jag tror det stod sex lika etta tag men sedan drog vi ifrån och vann med sju, sex.




Tror föresten att jag klarade min "uppkörning" igår eftersom jag idag fick köra hem med en S80.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0